• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Intrång i datorn

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Jag har köpt hög säkerhet till min dator men har ändå det senaste dygnet känt av en viss osäkerhet. Vissa sidor har försvunnit och märkliga felmeddelande har kommit upp på skärmen. Jag har blivit avstängd både här och där, på sidor som jag har behörighet till och inloggningskod. Är det någon annan som har kännt av samma sak? Känns som att jag har blivit utsatt för "hackers" eller nåt?
Eva
 
Senast ändrad:
F

F.d. 17999

Guest
Sv: Intrång i datorn

Vi har också mycket hög säkerhet på vår dator, men de sista dagarna har även här ploppat upp mängder av felkoder m.m.
Mvh/Lasse
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
966
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Intrång i datorn

Kan det inta vara så att Microsoft har pushat ut nån uppdatering? En del är inte alltid då lyckade :cool:
Min jobbarkompis laptop kraschade fullständigt i morse efter en uppdatring med vidhängande omstart.
 
Senast ändrad:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.261
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Intrång i datorn

Jag har Symantec´s Norton Internet Security 2007 som uppdaterar sig automatiskt titt som tätt. Jag har inte märkt något konstigt...än. Ta i trä!

Det enda har varit felen och meddelande om icke behörighet här på HBK. Men det har ju en helt annan förklaring.
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Intrång i datorn

Jag kör oxo med Norton Internet Security, vi har F-secure i en annan dator men har inte märkt något onormalt.
 

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Sv: Intrång i datorn

Vi har F-secure via Telia Säker Surf och har inte märkt av några problem. Inte ännu iaf. /Jeanette
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Intrång i datorn

Hej Gurra .Jag körde programmet det stannade ca 10 min på samma fläck alltså det hände inget så jag avbröt ska det vara så eller annars har jag ngt fel .
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.261
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Intrång i datorn

Hamnade du på en meny med fråga och svaren Ja, Ja till alla eller Avbryt? Klicka på Ja till alla.
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Intrång i datorn

Jag slängde ut det programmet igen när jag såg att det var ett menyskal för många olika anti-spyware-program. Jag hade redan dom flesta.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Intrång i datorn

Hitman pro funkar perfekt i mina datorer
Även kompisar kör det
Några medlemmar tyckte det var perfekt i min andra tråd
Har aldrig hört att det har sabbat någon dator
Men det tar lååång tid!!
Konstigt att det inte funkar hos en del:confused:

Mvh/Gurra
 
Toppen