F
F.d. 12848
Guest
Är det någon som vet vilken uppkoppling som fungerar bäst i husbilen samt till ett bra pris, hälsar vi från ett varmt Portugal inget moln på 6 veckor
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ingen lätt fråga! Det är lite säsongspris som gäller i den branschen! Ibland har någon av de två stora, Vodafone och Orange, kamnpanjerbjudanden men dom hittar man vanligtvis inte! Senast jag var i Spanien i december förra året så lyckades jag få ett månadskort på Vodafone för 24 euro. Orange hade då ett tremånadersavtal som var ganska lockande men jag valde Vodafone för jag skulle inte stanna så länge.
Det är inte alltid så lätt att hitta det bästa kontantkortet så först bör man studera prislistan ingående för att kunna välja det kort som passar bäst! Kontankort finns att köpa lite varstans i de större orterna, bl.a. på the Phone House som jag bojkottade för snart två år sedan, Jag har dock mjuknat lite i min attityd mot dom! De verkar som om den här marknaden håller på att "sätta sig" så långsamt! Det var betydligt dyrare förra vintersäsongen!
Jappe
Jag råkade köpa Vodafone, och blev i efterhand upplyst om att Skype inte skulle fungera, vilket det inte gör när jag ringer upp, men väl när andra gör det, Mottagningen har varit bra, men Vodafon är nog ändå ett osäkert kort..
Jag vill samtidigt passa på att tacka Illåsen mfl för gemytet på Torrox Costa, tips och annat. Finns nu på fantastisk ställplats vid stranden bakom hotellen i Fungirola..
N36 34,849 W4 32 259.
Mvh
Libom