• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internet i Portugal

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Internet i Portugal

Vi använder oss av MEO /TMN som vi köper i deras affärer. Har en obunden sticka som passar till alla simkort. Om det är det billigaste vet jag inte men jag vet att det fungerar bra i hela Portugal. Finns också en del ställplatser som har grattis uppkoppling bland annat i Silves, Ouanteira och Albufeira (finns säker många fler).

Eva

Kurt JL Nilsson

HBK Medlem (P)
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Den kommande vintern kommer vi att använda NOS - Kanguru com faktura. Kostade €30,99 i mån (fri surf) i våras, kanske priset stigit något, vet ej. Vad som krävs är du skaffar ett fiskalnummer. Brukar inte var några problem.

Ingrid & Thomas

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
4340
Medlemskap
2026

Har skaffat MEO-kortet nu i Lissabon. 9.99 € för simkortet och 15 € för 15 GB/2 veckor. Fungerar perfekt, dock är det utan det lilla utsnittet för iPhone/iPad trotts att försäljaren sa att det fanns med. Har satt det i routern så för oss fungerar det som sagt.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Har skaffat MEO-kortet nu i Lissabon. 9.99 € för simkortet och 15 € för 15 GB/2 veckor. Fungerar perfekt, dock är det utan det lilla utsnittet för iPhone/iPad trotts att försäljaren sa att det fanns med. Har satt det i routern så för oss fungerar det som sagt.

Behöver ni fylla på det, så går det bra i vilken tobak som helst. Tala bara om numret och ge dom 15 € så får du ett kvitto. (samt ett sms i routern)

Toppen