Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Någon som har färska tips om hur man får internetuppkoppling i Österrike (St Anton, Arlberg). Söker inte gratisvarianter utan prisvärda sätt att koppla sig via iPad/iPhone.
För 149 kr/månaden är Fogg ett alternativ. Funkar i Sverige och Danmark och snart i UK, Irland, Österrike och Italien. Så småningom i hela Europa?
Hej Knarrevik
Fogg verkar inte finnas i Tyskland, har du något gott råd för uppkoppling av min dator där? Använder mobilt bredband hemma.
Tacksam för svar
Stellplatz![]()
För 149 kr/månaden är Fogg ett alternativ. Funkar i Sverige och Danmark och snart i UK, Irland, Österrike och Italien. Så småningom i hela Europa?
Ni som kann detta, hur långt kommer man med 10 GB.
I Sverige och Danmark är det Tres nät som används.
Enligt tidningen Mobil Sveriges bästa och snabbaste 3G-nät.
Just nu:
Visa bilaga 66448
Tacksam för alla svar och all kunskap men vore ändå mer tacksam för eventuella svar på frågan om internet i Österrike!!!
Tacksam för alla svar och all kunskap men vore ändå mer tacksam för eventuella svar på frågan om internet i Österrike!!!
"almar" ?
Jag vet att du vet vad almar är!
Det är där man äter gulaschsoppa och dricker glühwein och jägerte mellan utförsåken.
För att återgå till tråden så kan du kanske få något ut av det här.Tacksam för alla svar och all kunskap men vore ändå mer tacksam för eventuella svar på frågan om internet i Österrike!!!