• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internationellt körkort

thou

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
36591
Medlemskap
2025
Jag har sett motsägelsefulla uppgifter om internationellt körkort behövs i Albanien och Montenegro. Någon som vet?

thou

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
36591
Medlemskap
2025
Jo jag vet, men där står det bör och på annat ställe har jag läst att svenskt körkort godkänns i Albanien. Alltså inte helt självklart att internationellt körkort behövs, därav frågan.

MatsD

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
41297
Medlemskap
2025
Är nog bra att ha då svenskt körkort borde vara helt oläsbart i flertalet länder :) Nu var det något år sedan men Motormännen fixar det snabbt, billigt och effektivt.

kullen

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2025
Jag har sett motsägelsefulla uppgifter om internationellt körkort behövs i Albanien och Montenegro. Någon som vet?
Efter att hösten -24 åkt genom Montenegro och varit med om en trafik incident där polis blev involverad så skulle jag definitivt råda till att ha internationellt körkort med sej.
Jag var till M:s kontor på Kungsholmen i Stockholm där tog dom kort och några veckor senare och några hundralappar fattigare kom körkortet på posten

sandstroem

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12388
Medlemskap
2026
Caravan Club och SMC (genom M) har bra pris på Internaionellt KK om man är medlem. Glöm inte Grönt kort från ditt försäkringsbolag.

Hälsningar
Peter

Toppen