• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips Intermittent fel

murre408

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
37454
Medlemskap
2025
Min fiat ducato har lagt av efter inbromsning o vid gaspådrag gått ner på tomgång. Efter tre besök o många tusen lappar på märkesverkstad i Uppsala har jag nu varit på bectronic i Bergsbrunna o dom fann felet.
Det var vakumventilen som var helt slut.
Efter byte går bilen perfekt

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Fanns en tidigare tråd om problemet:

IrisLeif

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
35962
Medlemskap
2026
Min fiat ducato har lagt av efter inbromsning o vid gaspådrag gått ner på tomgång. Efter tre besök o många tusen lappar på märkesverkstad i Uppsala har jag nu varit på bectronic i Bergsbrunna o dom fann felet.
Det var vakumventilen som var helt slut.
Efter byte går bilen perfekt
Hej
Har märkesverkstaden fått flera möjligheter att reparera felet efter att det återkommit? Du som kund ska kräva att en sådan verkstad ska klara att reparera fordonet, det är därför dom har skyltar på utsidan fastigheten som berättar att de är kompetenta, samt i kundmottagning sitter en skylt som berättar dina rättigheter som kund.
Stå alltid på dig och låt dessa slutföra det dom påbörjat.
När du byter företag har du små möjligheter att få rätt och pengar åter.
Kräv att de följer konsumenttjänstlagen.
Leif

Toppen