• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instruktionsbok

frising

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
7064
Medlemskap
2026
Hej alla!
Ett litet nödrop till dig som kan hjälpa oss att få tag på instruktionsbok på svenska till vår hobby 600 FS.
Det är en -01 och vi har köpt den nu i vinter av en dansk man som haft den registrerad här i sverige då han har sommarstuga/torp här. Han i sin tur köpte den i tyskland -04.
Jag har kontaktat importören av Hobby (som finns i Hyssne) men Sven som svarade på min fråga var långt ifrån pigg på att hjälpa mig. Tyckte att det var onödigt att jag skulle betala honom timlön om han lade arbete på att skaffa fram instruktionsböcker till mig!!!!
Vi är tacksamma för alla tips. Christina o Magnus

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025
Sv: Instruktionsbok

Hej !

Jag skulle nog prova med hobbyfritid i tenhullt eller forsbergsfritidcenter de borde kunna
hjälpa dig.

Lycka till.;)

Toppen