Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
tack för boken. Men det skiljer en del Men bättre än ingetingDet verkar dåligt med handbok till en Dethleff från 2004.
Den jag har är från en bil som registrerades 1997.
Bifogar den för något i den kanske är samma på en sju år nyare bil.
Precis så gjorde jag för min Dethleffs årsmodell 2008 och fick till svar att jag skulle vända mig till en återförsäljare och köpa. Priset visade sig vara 1700 kr, vilket gjorde att jag avstod. Olika falla ödets lotter!...
Jag mailade till deras support och önskade få manualen som PDF för vår 2016 - i första hand på svenska - men annars engelska.
Mindre än en kvart, tills jag hade den i mailen.
....
Det är rätt märkligt att de är så inkonsekventa.Olika falla ödets lotter!
Precis så gjorde jag för min Dethleffs årsmodell 2008 och fick till svar att jag skulle vända mig till en återförsäljare och köpa. Priset visade sig vara 1700 kr, vilket gjorde att jag avstod. Olika falla ödets lotter!
Toppen.Tack Peter & Lorella för uppmuntran i inlägg #12 att försöka få en manual på svenska genom att maila till Dethleffs i Tyskland. Jag chansade och skrev igen och, ta med f-n, så skickade de en manual på svenska i .pdf-format. Så efter 14 år har jag nu en komlpett manual till min 2008.
Tänka att det inte kan gå en dag utan att man lär sig något nytt.Toppen.
Blir intressant och se om du kunde allt redan nu… Eller om du lär sig något nytt
Det är väl det livet går ut på?Tänka att det inte kan gå en dag utan att man lär sig något nytt.