• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instruktionsbok till Frankia -89

F

F.d. 9449

Guest
Hej alla husbilsglada! Har blivit ägare till en Fiat Dukato Frankia 660tr -89. Har fått med diverse lösa papper med instruktioner till Truman, kylen osv. Men jag saknar en klassisk instruktionsbok på hela husbilen. Någon som vet var man kan hitta en? En som pdf-fil hade ju varit suveränt! Tack på förhand, mvh Micke

ThomasG

HBK Medlem
Kommun
Nykvarn
HBK-Nr
1730
Medlemskap
2025
Sv: Instruktionsbok till Frankia -89

Hej!
Det fans ingen instruktionsbok till Frankian 1989 bara 5-6 A4 papper, har för mig att dom var på svenska. Sedan hängde det med en instruktionsbok på tyska för Fiaten.
Gå in på HBK,s "Husbilsmärken" och titta om du hittar någon medlem som har en liknande årgång och bil. Skicka sedan ett mail och fråga om du kan få en fotostatkopia.
Eller prova och ring Codat i Fritsla dom var generalagent för Frankia 1989.

ThomasG

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Instruktionsbok till Frankia -89

Instruktionsböckerna brukar inte vara mycket att ha , lite om att putsa trä skåpen och vaxa skåpet osv.

Vill man ha riktig information om de tekniska prylarna sök på respektive tillverkares hemsidor.

Toppen