• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inspelnings-App till iPhone?

F

F.d. 50036

Guest
Någon som vet om det finns en App som man kan spela in pågående samtal med i iPhonen??

Har sökt o provat men inte funnit någon Torbjörn

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Inspelnings-App till iPhone?

Någon som vet om det finns en App som man kan spela in pågående samtal med i iPhonen??

Har sökt o provat men inte funnit någon Torbjörn

Till skillnad från Android som har ett flertal sådana appar, de flesta dåligt fungerande har Apple förbjudit dem troligen av säkerhetsskäl.

F

F.d. 50036

Guest

Tack för svar. Synd att det inte går jag saknar denna funktion.

Ha det gott Torbjörn :swoon:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Till skillnad från Android som har ett flertal sådana appar, de flesta dåligt fungerande har Apple förbjudit dem troligen av säkerhetsskäl.

Herr Knarrevik skulle kanske vilja avslöja namnen på de bra fungerande apparna för androider, för det förstår ju vem som helst att de flesta fungerar dåligt eftersom de inte finns till iphones. Passar ordspråket "surt sa räven" in här, tro? :D Vi glada "androider" provar gärna! Appsamlingen växer så det knakar och snart blir det oöverskådligt, antagligen! Tack på förhand!

Jappe

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Herr Knarrevik skulle kanske vilja avslöja namnen på de bra fungerande apparna för androider, för det förstår ju vem som helst att de flesta fungerar dåligt eftersom de inte finns till iphones. Passar ordspråket "surt sa räven" in här, tro? :D Vi glada "androider" provar gärna! Appsamlingen växer så det knakar och snart blir det oöverskådligt, antagligen! Tack på förhand!

Jappe

Haha, saken är den att jag har provat ett antal "callrecorders" till min Androidlur men ingen har varit till belåtenhet. Det var ett tag sedan, det är möjligt att det finns bättre idag?

Annat var det på Nokiatiden då "Ultravoice recorder" (tror jag att den hette) klarade inspelningen galant (utan pip).

Sök på voicerecorder eller callrecorder!

PS! Det är ett ypperligt redskap när man pratar med bångstyriga myndigheter!

Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag har för mig att man i USA måste ha ett godkännande för att få spela in telefonsamtal, därför har Apple valt att inte godkänna sådana appar.

Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jappe

Jag hittade en "AutoCallRecorder" (notera ihopskrivningen) som jag testat helt kort på min Android. Den verkar funka och filen blir 3gp och lägger sig på minneskortet.

Toppen