• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Innerskärmar

Sundgren

HBK Medlem
Inlägg
126
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29291
Medlemskap
2024
Tunn plast, som spricker vid kyla.
Köpte mina via Campa Sweden. Håller inte med dig. De är inte speciellt tunna utan normal för att vara en innerskärm.
Har haft mina i vinterkyla och dessutom kört en hel del på grusvägar, inga tendenser till sprickor ännu.

Synd att du har annan upplevelse. Har du försökt reklamera?
 

krister

HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
1097
Medlemskap
2024
Köpte mina via Campa Sweden. Håller inte med dig. De är inte speciellt tunna utan normal för att vara en innerskärm.
Har haft mina i vinterkyla och dessutom kört en hel del på grusvägar, inga tendenser till sprickor ännu.

Synd att du har annan upplevelse. Har du försökt reklamera?
verkar vara lite olika erfarenheter, men ser ut att fungera bra även som stänkskydd.Vi tar en funderare innan köp,tackar för svaren så här långt
 

Thomas45

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Håbo
HBK-Nr
17110
Medlemskap
2022
verkar vara lite olika erfarenheter, men ser ut att fungera bra även som stänkskydd.Vi tar en funderare innan köp,tackar för svaren så här långt
Hej! Har dessa innerskärmar sedan 5 år tillbaka och har ej haft några problem. Passa på att köp på Biltema självhäftande bitumen folie, 36-9213, som monteras på baksidan. Klipp till och använd en värmepistol för att anpassa. Resultatet blir en tystare bil, hör knappt grussprut heller. Samma metod kan användas på insteget för sidodörren som går ner under bilen som också utsätts för sprut av vatten och grus. Ger även detta en tystare bil!

Hälsningar Thomas
 
Toppen