• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Innerskärmar Fiat

F

F.d. 13284

Guest
Finns de nån som vet var man får tag på innerskärmar till en Fiat ducato till ett bra pris?
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.257
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Innerskärmar Fiat

När jag kom hem idag så låg ett reklamutskick från Fiat i postlådan, "Till dig som är husbilsägare".

Där finns ett erbjudande om innersärmar till "husbilar baserade på Fiatchassi fr o m 1984. Ej helintegrerad kaross. Pris från 875kr/par exkl montering". Bra pris med undantag för det där "från" som antagligen innebär skyhögt pris till just min bil :rolleyes:.
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
963
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Innerskärmar Fiat

Köpte mina från Lokari: Välkommen till Lokari i Sverige. Priset inkl ljuddämpning och frakt 1800kr. Har inte provat effekten än men dom passade perfekt trots att jag har fotsteg monterade. Behövde inte ens demontera hjulen :)

Jag har en -07:a
 

Helena o Tom

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Finland
HBK-Nr
1052
Medlemskap
2024
Sv: Innerskärmar Fiat

Ni som kommer till Finland kan kanske köpa dom här jag tror att dom går på 106€/serie idag.
 
Senast ändrad:

telijej

HBK Medlem
Inlägg
169
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
85
Medlemskap
2024
Sv: Innerskärmar Fiat

Hej!
Jag fick ett reklamerbjudande i dag från Svenska Fiat. Innerskärmar finns till husbilar baserade på Fiat-chassie fr o m 1984. Ej helintegrerad kaross. Pris från 875/par exl. montering
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Innerskärmar Fiat

Vad är skillnaden mellan Fiat och Ford skärmar, jag betalade 450:- till min Ford.
 
Toppen