Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
6E fungera utmärkt även på ren el! Är inte jättekraftfull men levererar i vart fall 1800W värme. Räcker oftast för oss även i flera minusgrader. Däremot har jag nu ingen clue beträffande ditt fel, men nosar runt! Tror det trillar in funderingar och lösningsförslag inom kort!Lite samma problem med vår Combi 6E, fungerar utmärkt på gasol men inte på 220v. Fäkten går men ger ingen värme.
Inga felkoder på panelen!
Det måste väl finnas en säkring för 220 någonstans?
Det påstås att verkningsgraden på elpatronen inte är myc,ket att skryta om, men lite..... värme borde väl kännas!
Några säger att man måste köra på "Mix 1alt2" för att det ska fungera!
Låter i mina öron lite märkligt!
Har du förresten kollat så du har 230 in i bilen? Förbi jordfelsbrytaren och 230 säkringarna i den inkommande centralen?Lite samma problem med vår Combi 6E, fungerar utmärkt på gasol men inte på 220v. Fäkten går men ger ingen värme.
Det påstås att verkningsgraden på elpatronen inte är myc,ket att skryta om, men lite..... värme borde väl kännas!
Med vilken åtgärd löstes problemet? Kan hjälpa andra med samma symtom om du berättar för oss nyfikna!Verkar funka. Mycket stort tack och Glad Påsk
Lite samma problem med vår Combi 6E, fungerar utmärkt på gasol men inte på 220v. Fäkten går men ger ingen värme.