• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ingen laddning ?

Goldwing

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5895
Medlemskap
2026
Har precis hämtat ut husbilen ( Dethleffs White Magic 2011 ) från vinterförvaringen, med en stilla förhoppning att värmen kommer i påsk (men den förhoppningen ser ut att grusas !).

Nu är problemet det att när 230V-sladden kopplas in indikeras inte detta på panelen plus ingen indikering om 12V heller. Har kontrollerat säkringar + automatsäkringar under "extra" bänken till höger om dörren. Enl. instr. bok skall det finnas automatsäkringar "i klädskåpet eller i den bakre delen (under ribbotten", men där hittar jag inga säkringar.
Någon som har en idé om det hela ?
Tacksam för svar.

Pelle

Sv: Ingen laddning ?

Hej igen !

Tack för svaret, men den var på.

Gjorde dock en "norsk reset", dvs kopplade bort allting och bröt strömmen i 5 min, sen funkar allt igen :music-icon:
Vilken lycka !
Nu är det bara värmen ( i luften) som saknas, och så hade vi gärna sett att dom vita flingorna som dalar ner framför ögonen ibland hade varit mjäll istället för snö !

Ha det nu gott därute alla HBK-Vänner och en Glas Påsk !

Pelle & Anja

Tillbaka
Toppen