• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ingen laddning ?

Goldwing

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5895
Medlemskap
2025
Har precis hämtat ut husbilen ( Dethleffs White Magic 2011 ) från vinterförvaringen, med en stilla förhoppning att värmen kommer i påsk (men den förhoppningen ser ut att grusas !).

Nu är problemet det att när 230V-sladden kopplas in indikeras inte detta på panelen plus ingen indikering om 12V heller. Har kontrollerat säkringar + automatsäkringar under "extra" bänken till höger om dörren. Enl. instr. bok skall det finnas automatsäkringar "i klädskåpet eller i den bakre delen (under ribbotten", men där hittar jag inga säkringar.
Någon som har en idé om det hela ?
Tacksam för svar.

Pelle

Goldwing

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5895
Medlemskap
2025
Sv: Ingen laddning ?

Hej igen !

Tack för svaret, men den var på.

Gjorde dock en "norsk reset", dvs kopplade bort allting och bröt strömmen i 5 min, sen funkar allt igen :music-icon:
Vilken lycka !
Nu är det bara värmen ( i luften) som saknas, och så hade vi gärna sett att dom vita flingorna som dalar ner framför ögonen ibland hade varit mjäll istället för snö !

Ha det nu gott därute alla HBK-Vänner och en Glas Påsk !

Pelle & Anja

Toppen