• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inför Årsmötet

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Hej alla HBK:are!
Jag är ny i denna trevliga klubb. Även om jag har medlemsnummer 110 så är medlemsskapet från dec-06.
Från mitt inträde i klubben tills nu har jag "träffat" många medlemmar men bara på nätet.
Jag känner alltså mina nätvänner till inloggningsnamnet men hur skall jag på årsmötet veta vem som är vem?
Är det kanske en idé att vid framkomsten lägga en skylt i framrutan med inloggningsnamnet. Ett annat kan vara att ha en namnskylt på sig med inloggningsnamnet men det kanske är för omständigt.
Är jag helt fel på det?
 

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
;) Hej Roberth!

Låter som en väldigt bra Ide`

Det är ju väldigt många nya i denna goa klubb, som aldrig har träffats.

Bara mötts på nätet precis som du säger.

Jag bla......

Jag har nummer 353 så du ligger ju nästan ljusår före mig.

Lev väl.

Hälsar

Hasse
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Inför Årsmötet


Jag tycker också att det skulle var trevligt om man kan se vem som "bor i bilen". Det räcker att skriva på ett A-4 papper och tejpa fast på vindrutan
" Här bor Egil 84"Gunilla o Egil från Vallentuna.
Bland så många bilar är det ju lättare om jag vill söka upp någon jag lärde känna ex. under middagen.
:D :D :D :D :D :D
 
Senast ändrad:
Toppen