• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Import från Italien

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025
Hej
Någon med erfarenhet av import av husbil från Italien? Själv har jag provat både Tyskland och Holland. Sökte runt lite men hittade inget bra.
mvh
Anders

Aussie

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
16131
Medlemskap
2025
Sv: Import från Italien

Hej, vad letar du efter? Jag ska säljer vår Hobby Van Exclusive T500, först registrerad maj 2008.Den är Tysk-registrerad för att vi bor i Tyskland.

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Hej, vad letar du efter? Jag ska säljer vår Hobby Van Exclusive T500, först registrerad maj 2008.Den är Tysk-registrerad för att vi bor i Tyskland.
Det är en sprinter baserad husbil jag hittat som är riktigt förmånlig. Men som det heter. Är det för bra för att vara sant så är det så.

F

F.d. 58882

Guest

Det är en sprinter baserad husbil jag hittat som är riktigt förmånlig. Men som det heter. Är det för bra för att vara sant så är det så.

Det vill jag inte hålla med om. Innan man köper så får man undersöka den noga. Om det sedan skulle vara en del småfel så får man försöka pruta (vilket är lättare söderöver än här hemma) eller acceptera dom om priset är förmånligt. Det är ju en avstämning mot vad motsvarande HB kostar här hemma.

Bennie

Toppen