• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

IGOPrimo inget ljud

ERIKPER

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Får inget lud i IGOPrimo. Ljudet i paddan är på. Har fungerat tidigare, för en vecka sedan. iOS uppdaterad. Vet inte om detta påverkar. Hittar inga uppdateringar i IGO shop.

Förslag ??

Erik P

Sv: IGOPrimo inget ljud

Klicka inställningar, ljud o varningar, volym. Där sr du volym och om den är påslagen

Detta har hänt mig både med IGO och andra appar. Ominstallation av appen har varit lösningen.

Att man tappar ljudet i iGO beror på att appen har en egen volymkontroll.
Som nämnts i tidigare inlägg lätt åtgärdat.

Problemet löst. Enl FAQ händer detta "ibland på vissa enheter". Åtgärd: "Återställ till grundvärden". Tyvärr innebar detta att all data raderades. Var tvungen att installera om och uppdatera alla kartor och alla egna POI försvann ut i cyberrymden.
ErikP

Det händer ibland att ljudet blivit avstängt utan synlig orsak i iGO.
Därför försöker jag att ställa in ljudet i appen innan jag börjar färden både i appen och iPads egen volymkontroll.

image.jpg

Tillbaka
Toppen