Gokväll.
Jag har i en annan tråd snuddat vid detta, men tar upp detta i en separat tråd.
Jag har i många år vant mej vid att mina navigeringsapparater och appar alltid har haft ett vakande "öga" över mej och väcker mej om jag skulle missa en fartbegränsning. En mänsklig brist som vi alla äger.
Jag håller på att överge min Sygic av en anledning som jag inte tar upp här. För närvarande är jag mycket intresserad av iGo Europa som jag håller på att lära mej, men den har alltså en stor brist som jag inte kan förlika mej med.
Jag saknar möjlighet att koppla en fartkameravarning till den.
Jag såg en app som jag inte tror hör till iGo, när jag köpte iGo Europa.
Appen var med fartrkameror över Sverige, Norge och Finland tror jag. Trodde att jag skulle kunna hitta den senare, men jag har gått alldeles bet på detta. Så jag vet att det finns en. (Tror jag
)
Är det någon med iGor som har en app för fartkameror, eller vet vad den heter?
Undrar
Kåre
Jag har i en annan tråd snuddat vid detta, men tar upp detta i en separat tråd.
Jag har i många år vant mej vid att mina navigeringsapparater och appar alltid har haft ett vakande "öga" över mej och väcker mej om jag skulle missa en fartbegränsning. En mänsklig brist som vi alla äger.
Jag håller på att överge min Sygic av en anledning som jag inte tar upp här. För närvarande är jag mycket intresserad av iGo Europa som jag håller på att lära mej, men den har alltså en stor brist som jag inte kan förlika mej med.
Jag saknar möjlighet att koppla en fartkameravarning till den.
Jag såg en app som jag inte tror hör till iGo, när jag köpte iGo Europa.
Appen var med fartrkameror över Sverige, Norge och Finland tror jag. Trodde att jag skulle kunna hitta den senare, men jag har gått alldeles bet på detta. Så jag vet att det finns en. (Tror jag
Är det någon med iGor som har en app för fartkameror, eller vet vad den heter?
Undrar
Kåre