Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har inget mätverktyg med mig. Ska till Pilotfabriken under veckan så de får de på den.Mät spänningen på kabeln fram till radion. Utan att mäta vet man inget....
Är det bara ljudet som är borta, lyser displayen? Knäpper det något alls i högtalarna när man slår på/av den?
Hej har du prövat att trycka in reset knappen, är ett litet hål på vänster sida, funkar med en knappnål.Hej vänner, vår radio dog helt plötsligt! Kollat säkringar. Men inte ett ljud mer! Vad göra?
Har testat, inget resultat……Hej har du prövat att trycka in reset knappen, är ett litet hål på vänster sida, funkar med en knappnål.
Ligger en i Sverige……hämtar ngn gång i sommar…Gött! Dags att skaffa en multimeter och ha med sej....