• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Idag pratar alla om Liberalerna, men vad med Husbilsklubben?

Växjö Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
398
Kommun
Växjö
HBK-Nr
25247
Medlemskap
2021
Man bör kanske ta politikerfrågan på större allvar. I mitt tycke krävs det mer färdigheter än kunskap om husbilar för att sitta i riksdagen. Men det är klart kommer man in så är väl arvodet helt OK & inte behöver man vara där heller annat än när man förväntas rösta om något. Det kan ju bli mycket betald tid för husbilsåkning :twitcy:.
Men man kan ju addera svetsutbildning ? Men då kanske man blir överklassifierad ;)
 

hanshåkan

HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
Det vore intressant att veta hur många av de som sitter i riksdagen som äger en husbil, har varit in i en husbil, vet vad en husbil är eller bryr sig överhuvudtaget om hur mycket fritt friluftsliv är värt för folkhälsan. Knappast någon från MP som det verkar.
I Österåker, skärgårdskommunen, är det ingen i kommunfullmäktige som bryr sig. Ställplats vad är det?...fråga från en nyckelperson på fritidsnämnden. Jag vill inte kommentera svaret jag fick när jag förklarade vad en ställplats är för något. :oops:
det borde du göra sanningen är aldrig fel
 
Toppen