F
F.d. 53087
Guest
Nu har dom satt upp mer bommar 2.3m höjd på p-platser i Kiviks hamn.Var där 1 maj ,hittade inte någonstans att ställa sig i hamnen.Någon som vet mer.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Den platsen söder om hamnen har aldrig varit annat än parkering, och skyltat med camping förbjudet!Den är stängd endast parkering
OK. Bara parkering, men är det fobollsmål vid infarterna till parkeringen, bommar? Var parkerar bussarna då?Den platsen söder om hamnen har aldrig varit annat än parkering, och skyltat med camping förbjudet!
//Tommy
OK. Bara parkering, men är det fobollsmål vid infarterna till parkeringen, bommar? Var parkerar bussarna då?
Jag brukar parkera på den platsen några gånger per år för att strosa i hamnen, fika, äta lunch eller kolla äppeltavlan veckan efter avtäckninen. Är det stopp för detta med bommar?
För att många husbilister tillämpar principen här kommer jag, inga skyldigheter bara rättigheter. T.ex. full camping på bussparkering och frågan är då : varför har man bussparkering och var skall bussarna parkera när platsen är ockuperad?Varför ska dom vara så hatiska mot husbilar ??? Vi tar knappast upp större plats på en parkering än en personbil. Vi gynnar affärer ,bagerier ,pizzerior,restauranger m.m. som jag tror många andra inte gör. Är våra pengar mindre värda för dessa kommuner som tillämpar detta eller vad är felet. ?????
Javisst det finns husbilsägare som som missköter sig, men det finns personbilars ägare som missköter sig också. Man stänger inte ute alla personbilar för det. Det är något annat som triggar förbudsdjävulen när det gäller husbilar.För att många husbilister tillämpar principen här kommer jag, inga skyldigheter bara rättigheter. T.ex. full camping på bussparkering och frågan är då : varför har man bussparkering och var skall bussarna parkera när platsen är ockuperad?