• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hyra husbil

F

F.d. 7533

Guest
Hej!

Ny här på forumet och detta är de första jag skriver här.
Jag vill testa på livet i en husbil och den här sommaren ska jag arbeta i Norge, Oslo närmare sagt. Jag skulle verkligen vilja hyra en husbil till detta, under två månader, för att få testa på det livet.
Det jag undrar här är ifall någon har en husbil ståendes? Gör inget om det inte är den mest fräscha eller nyaste, utan jag vill bara ha något det går att bo i och inte skulle kosta en förmögenhet för två månader.
Är inte relevant att hyra av ett företag eller något annat då de vill ha 10 000:- + i veckan...
Självklart skulle det skrivas ett ordentligt kontrakt där alla uppgifter finns från båda parter. Allt skulle behandlas som mitt eget och lämnas tillbaka i utmärkt skick.

Om någon känner sig manad här får de gärna skriva till mig eller här i tråden! :)

Med vänliga hälsningar
Robin
 
Toppen