• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymer TV

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Hej. Hjälp
Jag har en Hymer Tramp GT 674 06 och nu undrar jag om någon vet vad för TV som får plats i TV skåpet???:yes:
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: Hymer TV

Hej!

Jag vet inte om dimensionerna är desamma som jag har i min 654/2005, men skulle nästan tro det eftersom väl skåpet är standardiserat. Jag har köpt en Andersson Y152D, 15 " på Netonnet och den passar - med någon millimeters frigång på varje sida. Visserligen har jag fått vinkla den framåt en aning - för att kunna få en bra färgbild när vi sitter och tittar, men den fungerar bra och, som sagt, plats får den.

Under vinterhalvåret använder vi den som köks-TV. Bra är också att Neton net har service i Växjö.

mvh
Staffan
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Hymer TV

Testa med att klipp ut en wellpappskiva och se hur stor du får plats med för det är väl bredden och höjden som begränsar eller för djupet bör den ju klara en del .

Vi köpte ju en nu men det skåpet var ju anpassat för "tjocktv" och för att få in så stor tv som möjligt så kommer jag ställa den på diagonalen och 17 tum bör ju inte vara några problem bara inte högtalarna är på sidorna .
 
F

F.d. 29759

Guest
Sv: Hymer TV

Hej, vi har en Hymer 674 SL och där har vi installerat en 15 tums Lava LD-DVD-CI. Perfekt då den både går på 12 &220 volt, har inbyggd digitalbox samt dvd-spelare. Dessutom kan du visa kort från digitalkameran
 

Hubba

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1943
Medlemskap
2024
Sv: Hymer TV

Hej,

Bif. en bild hur vi har det i vår Hymer B514, TV:n en sharp 15", passar perfekt i släden.

Hälsningar

Håkan
husbil-image-2593-1207423919.html
 
Toppen