Bonzo
FD HBK Medlem
Tacksam för synpunkter på modellen, vi är spekulanter till en -05. Vi skall ha långbäddar i nästa bil och den här verkar bra genomtänkt.
Sven-Åke
Sven-Åke
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tacksam för synpunkter på modellen, vi är spekulanter till en -05. Vi skall ha långbäddar i nästa bil och den här verkar bra genomtänkt.
Sven-Åke![]()
Hej på Er Vänner. Tack för dom orden dom värmer. Vi satt länge å vänta på Er på Fotö i Helgen, men Ni dök aldrig upp. Kanske att Ni hade kört vilse å hamnat i Jönköping. Emellertid så dök Janne Ekan och hans Favotithustru upp med sin nya bil. Medlem 111 var också där. Även medlem nr (ledsen men jag har glömtihåg vad Ni har för nr) men det var grannar från Härryda. ( Det var inte populärt att glömma) FÖRLÅT! Skall läsa på bättre till nästa gång.Att få se Monica & Kurt här på sidan känns "nästan" lika bra som att vi bytt boende!!!! Tack Kurtan, du vet att vi träffas ute i husbilsvärlden. Den här helgen skall vi däremot göra annat, som du vet tar vi hand om svärmors grejer i J-köpiping. Resten av året kommer vi att våldgästa medlemmar Europas bästa husbilsklubb, husbilsklubben.se.
I nästa vecka kommer det nya bilder om vår herre vill att att jag skall lyckas. Ibland jävlas han.
BONZO, Kerstin och Sven-Åke