• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hydrauliska stödben / luftfjädring

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Någon mer är Hymer som har service på Goldschmitts luftfjädring i Sverige?
Finns tydligen inge tid för service där innan semester,
Våran vill inte funka hel ok. går ej att höja eller sänka. Nu när man har Hydrauliska stödben, vill man kunna sänka hb så mycket det går innan man använder stödbena.
Skoogis

S

Sören-6830

Guest
Sv: Hydrauliska stödben / luftfjädring

Någon mer är Hymer som har service på Goldschmitts luftfjädring i Sverige?
Finns tydligen inge tid för service där innan semester,
Våran vill inte funka hel ok. går ej att höja eller sänka. Nu när man har Hydrauliska stödben, vill man kunna sänka hb så mycket det går innan man använder stödbena.
Skoogis

Har du kollat med Bengt i Örkelljunga. Förhoppningsvis jobbar Christian där, han var tidigare hos Hymer i Ängelholm och är så vitt jag vet kunnig på Goldschmitt.
Själv gör jag service hos Goldschmitt i Polch men det är ju en bit att åka från salem.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Hydrauliska stödben / luftfjädring

Va nyss där i Polch Tiden var för kort, hade inte bokat. Får ta det nästa gång annars.
Tack

Toppen