• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilstvätt i Torrevieja?

Marcus58

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4940
Medlemskap
2025
Sen en dryg vecka är jag i Torrevieja och efter att ha stått ute vid havet när det blåst halv storm har all sand som yrt och fukten som blåst in från havet "lackerat" om bilen så att den fått en yta som påminner om ett finkorningt sandpapper. Eftersom jag tänker stanna här ett tag till så undrar jag om någon vet var man kan tvätta en husbil här i stan eller i dess närhet; tacksam för tips!

Bosse & Lena

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3211
Medlemskap
2025
Sv: Husbilstvätt i Torrevieja?

Det går utmärkt att tvätta på Lavadero manual casa grande. Adressen är Urb casa grande 2 hörnet Urb casa grande. Vet du var svensken på hörnet ligger? Kör väster ut mot carrefour efter första rondellen andra gatan till höger, där ligger det på hörnet, på norra gaveln tvättplats för skåpbilar o husbilar.

Toppen