• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsskada på P-plats

saxtorp

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Saxtorp
HBK-Nr
2114
Medlemskap
2024
Hej!
I går blev vår Knaus Sport TR påkörd på en p-plats så bakre hörnet och aluminiumlisten blev deformerad. Är det någon i klubben som har lämnat sin bil för reparation hos Helsingborgs Husvagn och Husbilsservice? Eller om ni kan föreslå nån annan i Skåne. Har kollat med Bengt i Örkelljunga men där är det fullt långt fram i tiden. Så jag är tacksam om ni vet nån verkstad som gör ett bra jobb.
Hälsningar
Sven-Erik Johansson
 

Libom

HBK Medlem
Inlägg
458
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsskada på P-plats

Hej..
Jag har bra erfarenhet av Rips i Tommelilla, auktoriserade på Knus..
Lycka till
Libom
Malmö
 

saxtorp

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Saxtorp
HBK-Nr
2114
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsskada på P-plats

Tack för svaren! Jag ska kolla med några.
Hälsningar Sven-Erik
 
F

F.d. 55489

Guest
Sv: Husbilsskada på P-plats

Hej.
Kolla med Ekeby bil & husbilsservice AB, utanför Bjuv.
De gjorde service på min husbil i förra veckan. Mycket kunniga och treviga killar!
Deras tel 042-4539400.

Lycka till,
Bengt
 
F

F.d. 29775

Guest
Sv: Husbilsskada på P-plats

Hej!
I går blev vår Knaus Sport TR påkörd på en p-plats så bakre hörnet och aluminiumlisten blev deformerad. Är det någon i klubben som har lämnat sin bil för reparation hos Helsingborgs Husvagn och Husbilsservice? Eller om ni kan föreslå nån annan i Skåne. Har kollat med Bengt i Örkelljunga men där är det fullt långt fram i tiden. Så jag är tacksam om ni vet nån verkstad som gör ett bra jobb.
Hälsningar
Sven-Erik Johansson

Har själva fått ordnad hörnar och annat på vår husbil hos Helsingborgs Husbilsservice - helt ok fixad.
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Husbilsskada på P-plats

Har fått vår skada fixad genom Helsingborgs Husvagn och Husbilsservice, men det var under semestern så det tog ett antal telsamtal och en vecka innan det var fixat.
Självrisk 3.500 kr Länsförsäkringar
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen