• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Husbilsplatser i Uddevalla?

• Startad av Startad av F.d. 60697
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 60697

Guest
Bohusläningen idag:

photo-781937.jpg

Sv: Husbilsplatser i Uddevalla?

Skall vi gissa priset, jag tippar 175 kr+el 40 kr.

i bohusläningens tidning står det att det skall göras till husbilsparkering vid museet ej ställplats, men jag kan ha fel mvh håkan

i bohusläningens tidning står det att det skall göras till husbilsparkering vid museet ej ställplats, men jag kan ha fel mvh håkan

Ett urklipp finns tidigare i tråden och där nämns både ställplats och den svenska termen husbilsplats med faciliteter som el, färskvatten och avlopp för spillvatten. Bara att läsa innantill!

Sveriges Camplngägares Förbund tycks ha ett finger med i spelet! Ingen som har reagerat på det?

Jappe

Det har finns 2 ställplatser i samband med gästhamnen jag stod där för 2 veckors sedan

hej,,när man läser knarrens tidningsrubrik så måste man ju hålla med #korsström# på PR,,ingen som helst tvekan att vi ska ha samma p-möjligheter som andra bilister,,
sen om de kostar en slant eller inte förändrar ju inte saken,,att man sen sover i bilen,,det är överdiskuterat på detta forum:D underbart med dessa eldsjälar,,han om någon sätter ju ett stort intresse i detta,,

han säljer ju husbilar,,han kanske behöver ett stöd i detta,,läser du korsström så ställer ja upp om du vill,,teddi,,

Tillbaka
Toppen