• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilshund

• Startad av Startad av F.d. 9520
  • Startdatum Startdatum
Sv: Husbilshund

Hej ! Jag heter Rossi och är nio veckor gammal.Jag föddes i Stockholm men bor nu hos matte och husse i Helsingborg. Att åka husbil tycker jag är kul. Har redan prövat i fyra dagar och det funkade fint. Fick vara ute mycket och se och lukta på vad som finns i stora världen. När jag blir stor skall jag vakta i husbilen!
Häsningar.....Rossi ! (Danger Dalton)

Motala Motormuseum 09 026.jpg

Och detta är Zimba som älskar att åka husbil, kan ej öppna dörren förrän han är inne.
Antingen i långsoffan eller mellan säterna ligger han.

Bilagor

• b 001.JPG
    b 001.JPG
    1,8 MB · Visningar: 2

Hej,

Vi älskar också att åka husbil. Cozmos 11 månader och jag i keps som heter Ludvig och är 8 år.

Bilagor

• 08032009161.jpg
    08032009161.jpg
    869,1 KB · Visningar: 1
  • 14022009062.jpg
    14022009062.jpg
    735,5 KB · Visningar: 2

Hej..Iza heter jag...älskar osså o åka husbil...bästaste som finns..:)...Igår blev jag
5 mån....och idag blir det husbilsåka igen....jippi :) :)

Hoppas vi ses i sommar..:wink:

ps..bilden är från i söndags när husse o jag hade lite gooos ..:p

Kram Iza & Matte o resten av pettsson´s

Bilagor

• iza o husse 31 maj-09 gosar.jpg
    iza o husse 31 maj-09 gosar.jpg
    35,9 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:

Mycket härliga bilder och va kul att hundarna kan följa med.Jag har själv två hundar man vill ju inta lämna dom hemma.

Wille blev så glad när han fick träffa sin kompis Boss från Göteborg under Laxaträffen.

laxatr_ffen_022.jpg

Öl? Skulle jag dricka öl? Öl är ju ett berusningsmedel för allmogen, för böfvelen! Skojar bara.

Anledningen till att jag drog mig ur ölfesten var att jag tänkte gå ur Hbk eftersom jag var så trött på dom ständiga attackerna från föreningsfjollorna i Husbilsforumet.
Efter det att jag dragit mig ur ölfesten kom jag på bättre tankar och bad JanneEkan om någon sorts förvisning av dessa inlägg till en stängbar ruta på förstasidan och han tände direkt på idén och snackade med Michael J och sedan genomfördes det hela "blixtsnabbt"! Jag ångrar mig nu givetvis men jag kanske kan få ett "wild card" till ölfesten, men håll med om att det åter är lugnt och trevligt på forumet!

Jappe

Jag får verkligen tacka dig Jappe.
Nästa gång vi syns skall du även få en bamsekram, det är du värd.
Detta var mycket bra uttänkt./många kramar Susanne

Tillbaka
Toppen