Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag såg det också, det gjorde mej lite skeptisk. Han har ju i och för sej varit företagare länge."Över 15 års erfarenhet av husbilar, husvagnar och bilar", skriver man på hemsidan, men bolaget registrerades 2024-12-03. Någon möjlighet att titta på bolagets ekonomi finns således inte.
Pålle
Det finns möjlighet att via nätet få uppgifter om vilka bolag en person är styrelseledamot eller styrelseordförande, dom uppgifterna har jag redan, jag var mer intresserad av om någon personligt har någon erfarenhet av hans husbilsverksamhet.I Danmark kan man i et centralt virksomheds register (CVR) se hvem der er ejer af en virksomhed. Siden kan man slå denne person op i registret og se hvilke firmaer som personen har eller har haft relation til. Siden kan man så finde ud af om der er ophørte virksomheder og hvorfor de er ophørt. Det kan fortælle meget om en persons evner til at drive virksomhed.
Men den nylige registrering kan jo også komme i form af at virksomheden er omdannet fra personligt firma til en selskabsform, og så kan det måske godt passe med erfaringen. Endelig kan han jo have været ansat i en anden virksomhed og dermed hentet erfaring som gør at han kan starte sit eget i 2024.
Måske findes der også sådan et register i Sverige.
Det är väl bara att fråga vad bakgrunden är, om han vill sälja svarar han nog på det!Det finns möjlighet att via nätet få uppgifter om vilka bolag en person är styrelseledamot eller styrelseordförande, dom uppgifterna har jag redan, jag var mer intresserad av om någon personligt har någon erfarenhet av hans husbilsverksamhet.
Jag har just gjort det.Det är väl bara att fråga vad bakgrunden är, om han vill sälja svarar han nog på det!
Tack, detta var precis det jag sökte, någon som personligen haft kontakt med firman.Hej.
Köpt vår första husbil av Jens och Peter i februari iår (hyrt tidigare sommar privat). Nu var det dags!!
Bilen var precis i det skick de beskrev och den såldes med garanti.
Vi visste precis vad vi ville ha så var en lätt kund att göra med antar jag.
Jag driver själv företag i byggsvängen så van vid inköp med alla möjliga sorters människor också, detta hjälper alltid.
I vilket fall
Kundbemötande är gott , de vill väl.
Orkar inte alltid ända fram men döljer knappast något medvetet. All pappershantering gick lätt, vi köpte bilen med kontantöverföring. Bilen levererades hem utan kostnad då jag ej ville köra den utan vinterdäck i februari(något nåjig efter varit körkortslös)
När de Uppkom garantiåtgärder så löstes detta också via Engströms,Uppsala men har var man tvungen ligga på och driva ärendet fram. Faktiskt ligger en åtgärd ännu kvar men den var av så liten omfattning att jag själv åtgärdat detta(antar de själva glömt?!?,)
Så är man av petig karaktär så är det bara ligga på igen antar jag. Här ser jag mellan fingrarna och förväntar mig inte mer nu flera månader senare.
Skulle nog sammanfatta dem med 3 av 5 stjärnor.
De är knappast ute efter att lura någon i vilket fall. De har mer att ge i hantering av kund efter köp, å andra sidan hur mycket ska man få?!? Det är ju inga nya bilar som förmedlas med allt vad det innebär.