• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsöverdrag för vintern

S

Sune & Eva

Guest
Jag var och köpte ett överdrag till bilen på jula. Största storleken är 6,10-7,23 och våran hymer EXIS-i -562 är 673 tot.längd. Men det visade sig att vi fick gå ner till storleken
mindre. Helt perfekt ,och mycket bra överdrag. Kostnad 1.295:-
:spinny:
HA DE SÅ BRA . Föresten tänk på att det skall bli snöblandat i morgon ???

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsöverdrag för vintern

jag ställde in bilen idag, så nu behöver man bara vara orolig för event möss. har klarat mej hitintills, så nu blir det en lång väntan till våren. mvh håkan

F

F.d. 16416

Guest

Ja har man inte utrymme på tomten, som grabbarna med sina fina garage och car-portar är Jula ett bra alternativ. Skönt att ha husbilen hemma och inga besvär att ta fram den i vår. Vårt Jula-överdrag var inte helt perfekt, men sydde in öppning på rätt ställe för bodelsdörren och anpassade lite här och där med en vanlig symaskin...det gick.
Men trots allt lite avis på en riktigt och profsig lösning!!!!

Roadglider

F

F.d. 53012

Guest

Jag var och köpte ett överdrag till bilen på jula. Största storleken är 6,10-7,23 och våran hymer EXIS-i -562 är 673 tot.längd. Men det visade sig att vi fick gå ner till storleken
mindre. Helt perfekt ,och mycket bra överdrag. Kostnad 1.295:-
:spinny:
HA DE SÅ BRA . Föresten tänk på att det skall bli snöblandat i morgon ???

Tredje vintern och allt är mycket bra med detta skydd och man kan inspektera bilen varje dag om det skulle behövas, slut med duvskit i ladan med sanering och allt damm.

Toppen