• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbil&Husvagn GPS test

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Husbil&Husvagn har utsett TomTom Go 500 till bäst i test. Skrämmande att en facktidskrift kan göra en sådan bedömning. TomTom Go 500 går inte att ladda med egna POI. Möjlighet att enkelt ladda egna POI är en grundläggande egenskap för oss som kör husbil.
Se Länk på TomTom support hemsida:
How can I install or remove third party POIs?

Man blir förskräckt över okunnigheten hos Husbil&Husvagn

Leif Torså

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7691
Medlemskap
2023
Sv: Husbi&Husvagn GPS test

Testen är en exakt kopia på den test som Vi Bilägare gjorde för en tid sedan. Jag håller med om att det är bedrövligt att sådana viktiga egenskaper som möjlighet att ladda egna POI inte redovisas i testerna.

Leif Torså

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Husbi&Husvagn GPS test

Testen är en exakt kopia på den test som Vi Bilägare gjorde för en tid sedan. Jag håller med om att det är bedrövligt att sådana viktiga egenskaper som möjlighet att ladda egna POI inte redovisas i testerna.

Leif Torså

Eller hur, särskilt som det är en tidning som vänder sig till husvagns och husbilsfolket. Har skrivit till tidningen och bett dem kommentera bristen på sin hemsida. Få se om de har så mycket självkritik eller om de är som de flesta journalister ofelbara. Skall följa dem med spänning på hemsidan.
Här är de TomTom som inte går att mata in POI på enligt TomToms hemsida
TOMTOM GO 400, GO 500, GO 600, GO 5000, GO 6000

Senast ändrad:
Toppen