• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbil Bürstner

F

F.d. 622

Guest
hur många i husbilsklubben åker Bürstner och hur många av dessa är med i Bürstners egna husbilsklubb??

P

Poul-H

Guest
Sv: husbil Bürstner

Samma här vi är bara med i värdens bästa husbilsklubb
HBK315
Poul o Christina

BASSE

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
2684
Medlemskap
2025

Vi är hittils bara med i husbilsklubben. Men finns det någon fördel med att vara med någon annan stans så vore det intresant att veta varför.

Hi Life

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
569
Medlemskap
2025

Jag kan bara svara för mig själv, men så här tänker jag.

Jag är med i Husbilsklubben därför att det är en mycket bra klubb med mycket allmänn-
kunskap om husbilar, teknik, regler, utomlandsresor, ställplatser m.m. m.m.
Bara att slänga in en fråga så får man svar nästan meddetsamma,(ibland lite spydiga)
lika mycket som man kan hjälpa någon som har frågor.

Bursters husbilsklubb är jag med i därför att en märkesklubb har större möjlighet att stöta problem med återförsäljare i vårt fall Östgöta Camping och mot fabriken. Samt att det är så fin gemenskap i burtnerklubben. Har alltid känt mig välkommen på träffar från första gången.

Sen kan det ju inte vara fel att få information från mer än ett ställe, som jag sen kan förmedla till husbilsvänner både här och där.

Simma lugnt.
Hi.Life

F

F.d. 55324

Guest

1ste. bil var Burstner. No.2 også Burstner. Prøvde Dethleffs som bil no. 3, men bil no. 4 ble Burstner igjen. Nå blir det denne en stund. Kun medlem i HBK, og et tysk Burstner eier forum.

B

Birger&Monica

Guest

Vi har varit till och från Bürstner klubben pågrund andra husbilar vi är medlem i båda. Om ja får välja så är :mh:klubben mycket intresantare för oss

MVH
Birger&Monica

Husbil Aviano I 684 2007

F

F.d. 58620

Guest

Vi kör Burstner A630 -91 men ej i deras klubb fullt nöjda med HBK
Rolf & Gunilla

G

GunDogs

Guest

Vi är inne på vår tredje Bürstner, men vi är inte medlemmar i Bürstnerklubben.
Har kollat på deras hemsida då och då och tycker inte det händer så mycket där.
Bättre då på HBK där man får all möjlig info, inte bara märkesbunden. Det är ju
trots allt husbilsintresset som är det viktiga – inte vilket märke man kör.

Carthago47

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
586
Medlemskap
2025

Vi är bara med i HBK där man får "allround" info & kan dryfta det mesta gällande husbilslivet.
Christer & Anki

Toppen