Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Som jag tidigare påtalat tycker jag som förut.Bra vore om du påtalat direkt på plats om att pinkandet var på ett direkt olämplig ställe så hade den debatten inte varit behövlig.Lite mod kan vara bra att ha inte sant.Ursprungligen postat av Drutten![]()
Ännu sämre är att en HBK intreserad startade tråden och medlemarna fortsatte.
Är vi kanske ett B lag? Det är dina ord så det får stå för dig.På frågan om intresserade skall ha så stor tillgång till forumet är ett beslut från styrelsen.jag tycker inte ni borde ha så stor tillgång det står jag för men det är ju en hel hundring man sparar att stå utanför.2179 Drutten
Med vänlig hälsning.
Publikanen
Tack för ditt svar Drutten.Som jag tidigare påtalat tycker jag som förut.Bra vore om du påtalat direkt på plats om att pinkandet var på ett direkt olämplig ställe så hade den debatten inte varit behövlig.Lite mod kan vara bra att ha inte sant.2179