• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur skall en HBK intresserad tolka detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025
Ursprungligen postat av Drutten
:music-icon:Ännu sämre är att en HBK intreserad startade tråden och medlemarna fortsatte.

Är vi kanske ett B lag?

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Senast ändrad:

Margus

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Hur skall en HBK intresserad tolka detta.

Absolut inte! Du är välkommen i detta forum - här delas man inte in i olika klasser.
//Margus

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Forumet er til for alle registrerte, de som betaler en medlemsavgift har tilgang til noen flere områder inne forumet enn de som ikke betaler. I de åpne delene er det ingen skilnad på interesserad og medlem.

Var selv interesserad i ca ett år før jeg fant at det var noen vesentlige områder som var stengt for meg og gikk inn som medlem. Det som en først oppdager at er sperret er oversikten over stellplasser. Litt mindre synlig er de emne forum som er reservert medlemmer.

Det er relativt unikt at forumet til en klub som HBK er åpent for alle som vil registrere seg, i den norske må medlemmer melde seg inn i forumet. Ingen tilgang for andre. I den Australske CMCA kan alle medlemmer lese, men for å få skrivetilgang så må en søke.

Det er hos oss mulig å lese en god del uten å være pålogget, dette fører til at vi har en høy treffrate på google og andre søkemotorer.

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2025

Ursprungligen postat av Drutten
:music-icon:Ännu sämre är att en HBK intreserad startade tråden och medlemarna fortsatte.

Är vi kanske ett B lag? Det är dina ord så det får stå för dig.På frågan om intresserade skall ha så stor tillgång till forumet är ett beslut från styrelsen.jag tycker inte ni borde ha så stor tillgång det står jag för men det är ju en hel hundring man sparar att stå utanför.2179 Drutten

Med vänlig hälsning.

Publikanen
Som jag tidigare påtalat tycker jag som förut.Bra vore om du påtalat direkt på plats om att pinkandet var på ett direkt olämplig ställe så hade den debatten inte varit behövlig.Lite mod kan vara bra att ha inte sant.:music-icon:2179

Senast ändrad:
F

F.d. 7117

Guest

Hej Drutten,

Att det kostar en hundring är nog inte anledningen om man är tveksam ifall man ska bli medlem i klubben. :wink:

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Som jag tidigare påtalat tycker jag som förut.Bra vore om du påtalat direkt på plats om att pinkandet var på ett direkt olämplig ställe så hade den debatten inte varit behövlig.Lite mod kan vara bra att ha inte sant.:music-icon:2179
Tack för ditt svar Drutten.

Det var kanske fel av mig att inte säga till när jag såg en person pinka mellan husbilarna på ställplatsen vid Bengt i Örkelljunga. Men det är ju inte så roligt att säga till en som bör ha varit medlem sen HBK bildades. Personen i fråga hade väldigt lågt nummer på sin husbil.
För mig är det att pinka mellan husbilar på en ställplats helt främmande. Men alla tycker tydligen inte detta. Det enda jag ville var ju att få reda på hur andra ser på detta.
Det är inte personen som pinkade jag är ute efter och numret på husbilen behåller jag för mig själv.

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Senast ändrad:

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Kan vara värt att veta.
Har aldrig haft husvagn eller husbil förut. Skaffade husbil för tre månader sedan.
Därför tycker jag att frågan är berättigad.

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen