• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hur fungerar ACSI ?

Kentx

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
25460
Medlemskap
2024
Hur fungerar det med ACSI-kortet när man redan är i södern för övervintring?
Vad jag kan få fram så skickas kortet till hemadressen i slutet av året och där gör det ingen nytta om du redan är i Spanien.
Finns det någon digital variant som man kan visa på campingarna för att få rabatten?
 

Lubbis

HBK Medlem
Inlägg
361
Kommun
Linköping
HBK-Nr
22882
Medlemskap
2024
Glömde mitt kort hemma för några år sedan. Bad dottern att fota kortet. Jag visade sedan den bilden på kortet under fyra veckor och det gick bra
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.074
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Hur fungerar det med ACSI-kortet när man redan är i södern för övervintring?
Vad jag kan få fram så skickas kortet till hemadressen i slutet av året och där gör det ingen nytta om du redan är i Spanien.
Finns det någon digital variant som man kan visa på campingarna för att få rabatten?
Du kan beställa ACSI-kort till valfri adress, borde gå att skicka till campingen i Spanien,leveranstid 14dagar,annars har jag köpt kortet i välsorterade campingbutiker utrikes.
 

Kentx

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
25460
Medlemskap
2024
Du kan beställa ACSI-kort till valfri adress, borde gå att skicka till campingen i Spanien,leveranstid 14dagar,annars har jag köpt kortet i välsorterade campingbutiker utrikes.
Vi kommer att röra på oss, så det funkar inte att skicka kortet. Men går det att köpa det i butik så är ju problemet löst.
 

Regent

HBK Medlem
Inlägg
323
Kommun
Norge
HBK-Nr
7204
Medlemskap
2027
Vi kommer att röra på oss, så det funkar inte att skicka kortet. Men går det att köpa det i butik så är ju problemet löst.
Hei!
Jeg pleier å ringe ACSI tidlig i januar og be dem om å sende kortet på en MMS til min telefon.
Det blir godtatt på campen. Kan føye til at ACSI jobber med en løsning siden det er mange med det samme problemet.
Fortsatt god tur og God påske hilsen
Regent
 
Toppen