• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur får man tillbaka gamla Google Maps?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag tryckte fel en gång och Google Maps förvandlades från ett mycket användbart instrument till någon sorts reklamsida för restauranger, caféer och allt möjligt annat. Kartan är ju ofta täckt av en massa rutor vilkas innehåll inte intresserar mig det minsta.

Någon som vet om det går att få tillbaka gamla "hederliga" Google Maps?

Jappe

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Hur får man tillbaka gamla Google Maps?

Jag har gjort det och man letar på ett kugghjul uppe till höger som man trycker på, efter det trycker man på "gå tillbaka till classic"
Sen har jag för mig att man fick ett val typ: gör bytet permanent.

Andra bilden i det här inlägget visar lite hur det ser ut och kanske kan ta dig en bit på vägen:
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/584506

Den övre bilden visar var du ska ge dina synpunkter på nya maps, man kan ju vara trevlig men man behöver inte vara blyg! :)

mvh jocke

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Jocke de bildene du viser til var for beta utgaven, dagens har flyttet rundt på det meste. Det er mange forbedringer i dagen utgave over beta utgaven.

F

F.d. 14324

Guest

Okej, då var mitt inlägg mest förvillande. Sorry Jappe.
Samtidigt trillade polletten ner var mitt maps engine light ser ut som det gör.. :oops:
Nu måste jag testa mer i "New" :)

mvh jocke

Toppen