• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hundar till Kroatien i september

F

F.d. 53498

Guest
Får man ta hunden med sig upp till himmelen? I detta fall symboliseras himmelen av Kroatien. Har försökt förstå jordbruksverket, men ej.

Någon som vet.
 

Micke & Lillian

HBK Medlem
Inlägg
429
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2024
Sv: Hundar till Kroatien i september

Kroatien är ett lågriskland så det är inga
problem med hund dit.
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

Tack, då blir det så.
 
F

F.d. 53101

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

De måste vara ordentligt vaccinerade(rabies) och ha pass.:yes:
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

Jo självklart, det är klart sen flera år och ett antal resor i Europa.
 
F

F.d. 55404

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

Hej! Ska ni till Kroatien nu i sept?
Vi skall oxså köra i månadsskiftet sept -okt .
Det hade varit roligt att ev köra tillsammans.
Hör av er
Nisse Annika 6064:)
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

Vi är u i Italien. Vi kommer inte att köra till Kroatien utan vi kör östra Italien ner och västra hemåt.

Vi stårnu på en camping efter att ha kört en fantastisk resa över Timmelsjoch. Otroligt vackert, rekommenderas om man inte har problem med höga höjder och djupa diken.

Jag lägger snart ut några bilder.
 
F

F.d. 29907

Guest
Sv: Hundar till Kroatien i september

Hej! Såg er fråga ang. hund till Kroatien. Undrar hur det gick. Vi har planerat Kroatien i oktober med vår badglada hund. Några tips? Han är förstås vaccinerad o har eget pass. Tänker oss sedan en sväng in i Italien. Var i Spanien förra året o det var mycket lyckat för såväl oss som hunden. Tar, som sagt , gärna emot tips om såväl vägar, campingplatser mm.
Hälsningar Monica
 

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Sv: Hundar till Kroatien i september

Var i Kroatien i augusti, närmare bestämt på Istrien vid en underbar camping vid staden Vrsar. 10 min promenad så var man inne i stan på kvällen där det fanns gått om billiga matställen. Hunden var med även inne på de finaste restaurangerna, och vatten serverades alltid åt honom. Det var en aning varmt då, så vi kommer nog att dra ut på tiden till senare på hösten nästa gång vi åker dit.
Bengt
 
Toppen