• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

htc

Sv: htc

Min vän, jag har alltid åkt dit näsan pekat långt innan navigatorer fanns, så rädd för att kasta mig in i trafik är jag inte, Milano i rusningstrafik är ett exempel. Men jag förstår inte varför uppstartningstiden av en navigator är intressant, enligt mej en fullständigt meningslös diskussion? :sleep:

Passar på att kapa tråden lite.
Kom i bråk med min leverantör Vodafone om Olagliga SMS.
Nu vill dom kompensera mig med att ge mig 4 st HTC desire. är det någonting att ha? Jag använder ju bara telefonen som just Telefon. Det kanske är dax att modernisera?

Får du för många HTC så kan du ju alltid skicka en till mig! :D:D

God fortsättning!

Jappe

Passar på att kapa tråden lite.
Kom i bråk med min leverantör Vodafone om Olagliga SMS.
Nu vill dom kompensera mig med att ge mig 4 st HTC desire. är det någonting att ha? Jag använder ju bara telefonen som just Telefon. Det kanske är dax att modernisera?

Det var ett gentilt erbjudande som i runda slängar är värt 15000 kr om det är den "riktiga" Desiren och inte Wildfire. Den funkar som Internetmodem med rätt simkort. Detta hade nog inte kunnat hända i Sverige, här hade man högst bjudit på en månadsavgift.

Det gäller 4 linjer och dom har "lurat" mig på inkommande SMS som vi inte ens har fått. Varje SMS kostar 1.20€ och vi pratar om många under ett par års tid. Sista fackturan hade jag SMS för över 150€
Se upp och revisera facturorna om ni inte har detta problemet i Sverige så kommer det nog snart.
Så 4 nya telefoner är en blygsam kompensation.

Tillbaka
Toppen