• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HTC Desire HD och Bilder

Smeden

HBK Medlem
Inlägg
1.442
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2024
Godförmiddag

NU har jag för första gången "tappat" denna fantastiska skapelse på bilder!

Wow.....här dräller det ut bilder, både som jag vet att jag är "Pappa" till samt kopior med underliga långa beteckningar.

Exempel:
10-AC598F00-1963423-800
11-AC598F00-1963423-800
12-AC598F00-1963423-800
IMAG0121, vilket är det riktiga bilden, de övriga bara "små" i storlek av samma motiv!

Finns även "Screenshot" av ställen jag surfat på samt POI-symboler jag känner igen, men även mängder av sådana jag inte sett tidigare!

Vad har hänt?
Jag är mest rädd för att dessa POI-symboler ska vara kvar, men varför låg dom där bland alla andra bilder då?
Och samtidigt fyller jag ju bildminnet med en massa onödiga småbilder!

Jag tog några bilder nu idag, och fick jag bara ut det jag förväntade mej, alltså ett antal IMAG-bilder

Hälsar
Kåre
 

Smeden

HBK Medlem
Inlägg
1.442
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2024
Sv: HTC Desire HD och Bilder

Godförmiddag

NU har jag för första gången "tappat" denna fantastiska skapelse på bilder!

Wow.....här dräller det ut bilder, både som jag vet att jag är "Pappa" till samt kopior med underliga långa beteckningar.

Exempel:
10-AC598F00-1963423-800
11-AC598F00-1963423-800
12-AC598F00-1963423-800
IMAG0121, vilket är det riktiga bilden, de övriga bara "små" i storlek av samma motiv!

Finns även "Screenshot" av ställen jag surfat på samt POI-symboler jag känner igen, men även mängder av sådana jag inte sett tidigare!

Vad har hänt?
Jag är mest rädd för att dessa POI-symboler ska vara kvar, men varför låg dom där bland alla andra bilder då?
Och samtidigt fyller jag ju bildminnet med en massa onödiga småbilder!

Jag tog några bilder nu idag, och fick jag bara ut det jag förväntade mej, alltså ett antal IMAG-bilder

Hälsar
Kåre

Svarar själv på detta.

Laddade in en filhanterare i Fånen, och där ser man att i mappen DCIM finns undermapparna:
.thumbnails
100MEDIA

Jag har alltså tappat ur hela mappen DCIM är därmed även .thumnails som är en helt ointressant mapp i sammanhanget.

Vet inte hur den mappens innehåll reduceras när det blir för mycket "tummar", men jag släpper detta nu.


Hälsar
Kåre
 
Toppen