• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hola darrig??...eller darrigt nät?

F

F.d. 25291

Guest
Nu har jag varit en kort (flyg) tur i Spanien, och testade då min Hola-app. Uppgraderade innan jag åkte, och tyckte det fungerade lite svajigt.
Fungerade en stund, för att sedan lägga av.
SVT-play fungerade bäst, TV4play fick jag inte igång alls, och Netflix har jag hört stänger av ditt konto om du använder det i t.ex. Spanien.
Någon som kan/vet något om dessa frågor??

lailaouno

P.S. Jag fick mellan 5 och 6 på bredbandskollen.

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Hola darrig??...eller darrigt nät?

Nu har jag varit en kort (flyg) tur i Spanien, och testade då min Hola-app. Uppgraderade innan jag åkte, och tyckte det fungerade lite svajigt.
Fungerade en stund, för att sedan lägga av.
SVT-play fungerade bäst, TV4play fick jag inte igång alls, och Netflix har jag hört stänger av ditt konto om du använder det i t.ex. Spanien.
Någon som kan/vet något om dessa frågor??

lailaouno

P.S. Jag fick mellan 5 och 6 på bredbandskollen.

Jag kanske formulerade mej luddigt. Min fråga är kort och gott: Fungerar Hola??

En följdfråga är ju oxå om halvdålig (det förekommer då och då) wi-fi påverkar?
Är det bättre att använda den undanställda Slingboxen, som fått stå tillbaka för play-kanalerna, där jag ju själv väljer tidpunkt?

lailaouno

Sv: Hola darrig??...eller darrigt nät?

Använd Slingboxen. Playkanalerna "krånglar" alltid utanför Sverige, de begränsas pga upphovsrättsliga frågor. Hälsar Björn

Tillbaka
Toppen