BabsanoKent
HBK Medlem
Tiden går fort och Kent och jag har äntligen blivit pensionärer och hellediga och kan därmed ägna husbilen mer tid. Vi håller nu på med att utrusta bilen med AC och solcell inför vår resa i augusti, september och en bra bit in i oktober genom Europa. Tankarna är att vi som slutmål har Grekland och innan dess går färden genom Danmark, Tyskland, Österrike, Ungern, Rumänien och Bulgarien. Hemresan kan gå via Italien och sen hemåt genom ett höstligt Europa. Vi kan naturligtvis ändra resmål och väg på resans gång, det har man rätt till när man är luffare och vagabond.
Just nu har Kent problem med att koppla solcellen. På batteriladdaren finns ingång "Solar". Vet någon i klubben hur man kopplar, för mig är det helt obegripligt när han ber mig ställa frågan men ni kanske förstår bättre?!
/Barbro

Just nu har Kent problem med att koppla solcellen. På batteriladdaren finns ingång "Solar". Vet någon i klubben hur man kopplar, för mig är det helt obegripligt när han ber mig ställa frågan men ni kanske förstår bättre?!
/Barbro