• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp med att byta Båt till Husbil...

F

F.d. 2702

Guest
Hej..

Jag har en båt som jag vill sälja.. dock verkar det vara väldigt trögt just nu..

eftersom båten står på trailer o fungerar som husvagn kanske det finns någon husbilshandlare som kan tänka sig att byta in min båt...

Har ni några tipps på tänkbara handlare???
behöver verkligen lösa detta nu i Aug-sept...

MvH

Fredrik

F

F.d. 8653

Guest
Sv: Hjälp med att byta Båt till Husbil...

Tyvärr har iaf vi blivit väldigt nonschigt bemötta på just Marin och fritid. Var ,ycket nära för ett par år sedan att köpa en Solifer vagn, men säljarna var inte ens intresserade av att prata med oss. Var tydligen trevligare att prata strunt mellan varandra.
Behöver jag tillägga att jag aldrig lagt en krona på stället efter det?

NIESMANNEN

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
2277
Medlemskap
2025

Prova med ToLuRent i Grums. De handlar med husvagn/husbil och även med båtar.

Mvh:cool:

Senast ändrad:
F

F.d. 24290

Guest

Tyvärr har iaf vi blivit väldigt nonschigt bemötta på just Marin och fritid. Var ,ycket nära för ett par år sedan att köpa en Solifer vagn, men säljarna var inte ens intresserade av att prata med oss. Var tydligen trevligare att prata strunt mellan varandra.

Du kan ju chansa på att de fått nya säljare, men jag vet vad du menar det är skit irriterande med sånt!

F

F.d. 2702

Guest

Ja jisses.....

ringde dem i går. första säljaren var väldigt kort..
nästa var bara otrevlig.... han sa att de har bara fyra bilar i lager o de är av enklare modell. men han ville inte beskriva dem det minsta..

När jag berättade att jag ville byta in en trailer båt med segel och som ändå gör 20 knop för motor sa han att de jobbar inte med segelbåtar o slängde på luren...

Tror jag letar vidare..

MvH

Fredrik

Eva & Ulf

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1242
Medlemskap
2025

Vi har också bemötts på ett mindre trevligt sätt på denna firma vid ett besök där för ett par år sedan då vi var ute för att köpa husbil.

Det resulterar inte i något + för detta företag från oss , det finns trevligare företag att spendera sina slantar hos.

F

F.d. 839

Guest

Fredrik,

Alla under oss har fått säkert samma erfarenhet men detta låter ju oförskämt man slänger inte bara på luren :mad:

F

F.d. 2702

Guest

helt riktigt.. det är riktigt oförskämt att göra så....

o tänk så snabbt ett sådant agerande sprids.... kolla bara hur många som läst det här..

ingen bra reklam..

MvH

Fredrik

F

F.d. 2702

Guest

Prova med ToLuRent i Grums. De handlar med husvagn/husbil och även med båtar.

Mvh:cool:

Där var det lite skillnad...

Trevliga o Jordnära.. tog sig tid och var verkligen ambitiösa.
De har en nordic från -00 som verkar fin...

så nu får vi se om de e intresserade av att byta in min båt..

MvH

Fredrik

F

F.d. 839

Guest

Fredrik

Tycker att det är bra att sånt kommer ut, såna företag - försäljare ska helt enkelt inte ha någon business alls :mad:

Toppen