• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hjälp m-uppdat. GPS Garvin

F

F.d. 7702

Guest
Hej behöver hjälp med uppdatering av min Garmin Nuvi, vad gäller Kartan, Fartkameran går väl inte att uppgradera?? utan dyra abb.avgifter??, 395:- har jag hört
Sune

K

Kimobo

Guest
Sv: hjälp m-uppdat. GPS Garvin

En engånsguppdatering av de färskaste Europakartorna inkl. fartkameror till Garmin Nuvi kostar 59 Euro. Har inte hittat nån genväg att få färska kartor till min Garmin.

G

Göran & Carola

Guest

Gå in på mygarmin och köp antingen engångs- eller lifetime karta, och ladda ner den direkt till din nüvi navigator (kan även väljas till både navigator och dator)
Förutsätter ett hyfsat snabbt bredband.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Senast ändrad:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Det låter dyrt med tanke på den korta livslängden på en navigator!

Navigationsapparna till iPhone och Android uppdateras med program och kartor kontinuerligt.

Uppdaterade idag NAVV Scandinavia med nya kartor (Navteq). Appen kostade ursprungligen 95 kr.

Den korta livslängden på en navigator, nu får du förklara? :wideeyed:

Toppen