• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp! Jag har förstört min Mac med Windows!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag har troligen klantat till det rejält nu...som sagt, det här med datorer och programinstallationer är inte min starka sida.
Jag skulle installera Win 7 med hjälp av Boot Camp på en Macbook, jag följde instruktionerna, men det har jag tydligen inte gjort ändå, fö när allt var klart, så går det inte längre att komma in i Macen, det skulle finnas en bootcamp ikon längst ner som man skulle klicka på för att starta om datorn och sen välja partion, men det finns ingen sån ikon, har startat om 10 ggr, men den startar bara upp i windows hela tiden. Hur avinstallerar jag windows, så jag kommer tillbaka till Mac igen? Eller har jag raderat hela min Macdisk....hemska tanke....

/Ludde

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Hjälp! Jag har förstört min Mac med Windows!

Ringde min kompis som kan allt om Mac, jag nästan grät i telefonen när jag erkände att jag kanske har förstört hela min dator, han skrattade och sa att jag kunde pröva att trycka in ALT tangenten när jag startar datorn...:oops:

Oh yesss....det fungerade, så nu kan jag coola ner mig igen...

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Hjälp! Jag har förstört min Mac med Windows!

Annars kan du gå in i systeminställningar och välja startskiva.

Toppen