Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skriver detta på iPad, men skaffar nog inte ett eget. Att en enkel (på PC) uppdatering kan vara så krånglig hade jag inte en aning om. Håller mig till min 13,3" laptop med 1,4 kg och med massor mer kraft och möjligheter än denna lilla manick.
Det finns en massa andra skäl också, men de hör inte i denna tråd.
Hälsning
Jyrki
Skriver detta på iPad, men skaffar nog inte ett eget. Att en enkel (på PC) uppdatering kan vara så krånglig hade jag inte en aning om. Håller mig till min 13,3" laptop med 1,4 kg och med massor mer kraft och möjligheter än denna lilla manick.
Det finns en massa andra skäl också, men de hör inte i denna tråd.
Hälsning
Jyrki
....... För att inte nämna när man byter Windowsversion, ex från XP till Win7, på en pc.
..........
OT
Enligt min erfarenhet är det normalt inte helt lyckat att byta till en modernare Windowsversion på en gammal dator. Har provat några gånger med halvtaskiga resultat (dock inte provat XP till Win7).
Nya Windowsversioner utvecklas för de processorer som är i framkant just då. Äldre datorer orkar ofta inte med att driva nya Windowsversioner på ett bra sätt, även om dom teoretiskt sett uppfyller hårdvarukravens miniminivå.
Nu menade jag de uppdateringar som sker kontinuerligt inom windows7 eller vista eller xp. Inte byte av hela OS..
Har aldrig upplevt problem, dessutom sker de automatiskt om man det vill.
jyrki