• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HJÄLP med gps önskas

Snarken 2

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1271
Medlemskap
2025
Hej
Fins här någon data och gps kunnig som kan tänka sig att mot en sjärlig ersättning ta emot min gps och hjälpa mej?
Jag har en Garmin 765T, och har nu försökt att lägga in ställplatser, campingar m.m.
Men det är lögn i h...vete att jag kan få de att fungera.
Altså detta med datorer och gpser är absolut inte min grej, det blir kortslutning i huvudet.
Ringa suport är inte att tänka på, det bara rör till det ännu värre.
Nu står mitt sista hopp till någon av er som redan har fixat detta och vet hur man gör.

Snarken

Jimmy & Milla

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
46
Medlemskap
2025
Sv: HJÄLP med gps önskas

Jag känner att ja är i samma situation provar och försöker men det blir inte som ja vill.
Nån kunnig kanske kunne ordna en träff och hjälpa oss som inte kan.
Jimmy

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025

Måste ju finnas ett gäng Garmin experter här, så det kan nog inte va nått problem att få hjälp

Själv har jag Navigon + AutoRoute i datorn och om det ska nån tröst för dig så är Navigon ännu dj..... att få in Pois i programmet

Så kom igen nu garmin gänget

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Hej!
Jag har en Garmin 760 och har inte haft några problem med att få in ställplatser.
Men men....
Det kanske inte är samma på 765, vet faktiskt inte.

Men jag tycker faktiskt att det skulle vara bra med en träff där man kunde ha några medlemmar som är duktiga på resp. fabrikat, och ha en kurs och hjälpas åt.
Tror det skulle uppskattas av många.

Om du har vägarna förbi Kinna så kunde vi titta på din maskin!
Kanske kan vi lösa det!

Hör av dig!

Ha det gott!

Z

Zappa59

Guest

Jag hjälper gärna till och då utan nån form av ersättning.
Har själv en 765T som jag fått funka utan problem.

Hur isåfall lösa praktiskt vet jag inte då jag bor i motsatt landsända.
Jag kommer troligen att vara i traktena av Göteborg nån gång i veckorna direkt efter midsommar, inte riktigt spikat ännu.
Annars finns ju Posten om du är villig att skicka din GPS så lägger jag in det jag har, dvs sånt som är nyttigt att ha vid husbilsåkande...

Hör av dig/er om intresse finns..

Problem är till för att lösas :)

/Åke

F

F.d. 55370

Guest

Hej.Snarken
Jag ladde hem å kolla det verkade inte så svårt men det e ju klart man vet ju inte Funkade på min TOM TOM. om du vill kan vi försöka en kväll hör av dig i så fall.:spinny:

Snarken 2

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1271
Medlemskap
2025

Hej ZAPPA 59.
Tack för erbjudandet, jag hör an mig på telefon.

Snarken

Toppen