F
F.d. 9344
Guest
Sv: Hittar din GPS dessa orter?
nüvi® 765T Garmin
Tog två. Sök först på Linköping sedan ex. Tinnerö och där kom det upp.
Det fanns Tinnerö 1 585 97 Linköping SWE och Tinnerö 585 97 Linköping SWE.
Tyrislöt klarade jag inte då jag inte visste närmasta stad och det är enda sättet jag vet hur man söker, men det finns naturligtvis fler sätt kan jag tänka mig
Gjorde själv en sökning för att se hur nogrann min GPS är. Tog vårt samhällsnamn, slog svärmors adress som är ett ställe (ett hus ute på landsbygden ) Jodå det fanns med i registret och visades på kartan.
Jag har Life Time uppdatering på min men det saknar nog betydelse när det gäller orter för de brukar vara väldigt gamla så att säga, har legat där de ligger sedan hundratals år.
Kartuppdateringar behövs nog mer för nya vägar och dyligt tror jag.
nüvi® 765T Garmin
Tog två. Sök först på Linköping sedan ex. Tinnerö och där kom det upp.
Det fanns Tinnerö 1 585 97 Linköping SWE och Tinnerö 585 97 Linköping SWE.
Tyrislöt klarade jag inte då jag inte visste närmasta stad och det är enda sättet jag vet hur man söker, men det finns naturligtvis fler sätt kan jag tänka mig
Gjorde själv en sökning för att se hur nogrann min GPS är. Tog vårt samhällsnamn, slog svärmors adress som är ett ställe (ett hus ute på landsbygden ) Jodå det fanns med i registret och visades på kartan.
Jag har Life Time uppdatering på min men det saknar nog betydelse när det gäller orter för de brukar vara väldigt gamla så att säga, har legat där de ligger sedan hundratals år.
Kartuppdateringar behövs nog mer för nya vägar och dyligt tror jag.
Senast redigerad av en moderator: