• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hitta mej i morgon

• Startad av Startad av Deleted member 11118
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hitta mej i morgon

Är för långt ifrån för att leta, men jag tycker det var ett kul initiativ. :)
Du bjuder inte på några ledtrådar? Eller kommer de pö om pö i morgon?

//Stefan

Hade det varit rom, t.e.x Plantation, så hade jag nog kunna tänka mig att komma. Whiskey är en bedrövlig dryck, som jag inte förstår hur den har blivit så populär. Ju rökigare desto vedervärdigare.

Ledtråd, finns vid havet, var ska man annars njuta av fisk. Medlemsnumret står bak på bilen.

Längst söderut står jag.

Kom upp till SVERIGE, å inte stanna i Nordpolen.
/Vidhem

Rätt Ludde jag står i Smygehuk o änsålänge har jag inte betalt, många husbilar men också många husvagnar ingen hittade mej. Sparade en whiskey. Fortsätter i morgon till en kompis till hustrun, bor i bilen på deras gård.

Rätt Ludde jag står i Smygehuk o änsålänge har jag inte betalt, många husbilar men också många husvagnar ingen hittade mej. Sparade en whiskey. Fortsätter i morgon till en kompis till hustrun, bor i bilen på deras gård.

Tack, jag tar den whiskeyn när vi träffas live nån gång!

/Ludde

Tillbaka
Toppen