• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hemma hos mig

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Jag tänkte att visa hur det ser ut där jag bor. Det skulle var kul att se hur ni andra har det i er omgivning.

Här kommer några bilder som jag tog i går hemma hos mig. Bilderna har inte ändrats eller manipulerats förutom bildstorleken.
Bilderna är tagna med en Nikon 3Ds/ 105mm/2.8 Micro/Macro förutom kvällsbilden som är tagen med 24-70/2.8.
Sensorn rengör jag med Jiff-fönsterputs och bomulstussar samt en mikrofiberduk från optikern som sitter runt pekfingret. Så var inte blyg och rengör själv. Ytan är bara glas som tål väldigt mycket!

UDO_2385-1.JPG

UDO_2388-1.JPG
Bryggan och katamaran-flottan

UDO_2392-1.JPG

UDO_2332-1.JPG
I kvällssolen vid solnedgång

Senast ändrad:
Sv: Hemma hos mig

Jag har nyss börjat fota lite på skoj. Jag har en Canon EOS 500 med Sigma 70-300 objektiv med Macro. Grönskan, knopparna och blommorna kom på några få timmar igår. Jag bor inte vid någon sjö, men har 300 m till centrum åt väster och skogen direkt i tomtgränsen åt öster. Våran ekorre har ätit tillsammans med fåglarna vid fågelbordet i vinter och nu funderar han på vart det tagit vägen. Mvh Matts Torebring

Bilagor

• IMG_0882.JPG
    IMG_0882.JPG
    3,3 MB · Visningar: 3
  • IMG_0808.JPG
    IMG_0808.JPG
    2,5 MB · Visningar: 3
  • IMG_0865.JPG
    IMG_0865.JPG
    2,6 MB · Visningar: 2
  • IMG_0782.JPG
    IMG_0782.JPG