• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

helsingborg rödby purtgarden pris

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
det blev helsingborg rödby purtgarden t o retur 3310kr bil 8meter kanske inte det billigaste val av väg men en fin resa mvh håkan

Sv: helsingborg rödby purtgarden pris

Tips:

Bokade Malmö-Travemünde för några dagar sedan : 1755 ToR för motsvarande ekipage med inräknad rabatt för CC, plus att du sparar ca 20 mils körning åt vardera hållet.

Per-Åke

Tips:

Bokade Malmö-Travemünde för några dagar sedan : 1755 ToR för motsvarande ekipage med inräknad rabatt för CC, plus att du sparar ca 20 mils körning åt vardera hållet.

Per-Åke

Hej

Vad blir priset när man inte är CC medlem , kanske vettigt bli medlem i CC - avgift??

:wideeyed:Stellplatz

Vi betala 1780 kr bron och sen Rödby - puttgarden tur och retur beställde i går på internet.

Det var billigt Dennis.
Eftersom bron som billigast kostar 700:- ToR på sommaren, så har du fått en ToR biljett för bil över 6m på Rödbyfärjan för 1.080 SEK ??

Ett erbjudande som jag missat.

CC rabatten uppgick på avgång kl 1000 till 25% och i o m jag bokade returen samtidigt så fick jag den med ytterligare 20%, så jag tror ett medlemskap på 300-400 betalar sig och blir över.

Per-Åke

Vi betala 1780 kr bron och sen Rödby - puttgarden tur och retur beställde i går på internet.
det var billigt, bron brukar vara dyrare, jag skulle boka malmö o travemunde, men gillar ej att åka färja i flera timmar, så man får snällt betala vad det kostar , det var billigt i burg så det lönar sig ändå mvh håkan

Tillbaka
Toppen